Tuesday 3 May 2011

im back!!

Salam semuanya..hehe
This week x taw la napa awesome gila hidup..
Mungkin puas dapat tngok show idola (Jonforeman-Switchfoot) live kot..hehe
Awalnya penat aku pujuk sorang kawan2 aku pon x paham aku..
Semua pakat x mau pi..Paham2 lah..haha
Tp nasib baik last minit ada kawan cuti 1 minggu then dia pon nak pg..
Aku trima kasih gila kat dia..
Kami amik bas 29/april sampai kL..nak tggu pagi lepak chill dlu mcd pudu 2 orang kami..haha
Sambil bg panas keadaan..Then kami Terus menuju ke rumah abang beliau di Shamelin..
Pas 2 kan x payah crta..sat g lagi pnjang..hehe
Esok 2 kami pi beli ticket..last minit gila beli ticket nasib baik ada lagi..
kemudian kami pi lepak2 kL sat..Pas tu balik..hafal lagu Switchfoot gila2 dlu..hehe
esoknya......Kami bergerak ke KL ngan x taw tempat event 2 and naik moto x da roadtax haha..
Sampai dengan basah kuyup kl hujan..haha..x pa..
semangat..Jumpa plak kawan baru haha..nak taw sapa kawan? Rujuk lampiran jap g taw..haha
Masuk ja dalam hall tu tngok BUSCO dah open the stage..Awesome jugak gang2 Busco ni..lagi?
Switchfoot masuk..aku teruih tergamam kot..Opening lagu the sound plak..haha
Sumpah show terbaik bagi aku..depa pon aprct gila..x larat nak crita panjang sngt ni.haha..
korg tngok la lampiran pejabat polis Kuala Kedah ni..hehe


Kawan Baru..haha..Lan(vocal)
Macam Promote Depa la Plak..haha

 

Twitter Update From Switchfoot !!


Twitter Update From JonForeman


 Twitter Update From DrewSwitchfoot



Up Close With Switchfoot 2011
(ALWAYS)

No comments:

Post a Comment